top of page

אמריקן איגל אקוויטי

השקעות נדל"ן באמריקה? מה יכול להיות היתרון היחסי וסוד ההצלחה של המותג?

תמונת עמוד הבית באתר החברה מגדירה מותג אמריקאי סולידי בניגוד לענף הנחשב להרפתקני

המסר מבליט את היתרון היחסי של החברה: אמריקאים ישראלים! ולא רק ישראלים

תהליך המיתוג כולל הפנמה של חשיבות המקומיות לנושא הנדל"ן

  • Facebook

CLEAR CUT MARKETING

קליר קאט מרקטינג -רונית מרום, בניית מותגים ושיווק

מגדלי ב.ס.ר 3, רחוב מצדה 9 ב"ב, ישראל, קומה 24

טל: 0523-549054

 

כל הזכויות שמורות לקליר קאט מרקטינג, רונית מרום, 2023

bottom of page